Nu är det visst söndag

Har ju varit i Merta hela långa helgen, men nu är vi hemma å njuter av att inte ha spindelnät i varje hörn..
Jaja, ska sätta in lite bilder minsann!

Först en bild hemifrån

  Elias när han sover.. Han ska alltid ha handen inne i kuddfodralet.. Här har den gått sönder lite å ett finger sticker ut..


 Elias pimplar med sin mommo. Mommosen försökte lura bort honom till ett annat hål tror jag.. Hon fick inte pimpla själv.. Det kanske var därför hon inte vann tävlingen!


 Elias fick pris minsann! En kåsa å karra. Vad mer behövs?!

 Min kära gamla lilla mommo. Med sina fina solisar som sitter med gummisnodd runt den urgamla bulamössan. Kläderna är köpta igår på en svindyr affär och mitellan som även finns i blått har hon köpt på h&m! Stackars mommo med bruten arm.. Jag fick hjälpa henne att öppna snusen. Peka fick tejpa fast en plastpåse öven armen när tanten skulle till bastun...


     Världens sötaste lilla Saga.. Jo, Nina, får jag visa upp din unge här?! Alla måste ju få se vad du har klämt ut!


            Elias på taket å med mamma som ska klippa Kitas klor..


 Å mommo å moffa på samma bild!

 Elias å Troja leker. Elias kastade snöbollar till Troja å hon åt upp varenda en.. Han kastade ganska många..

 Tur att den inte nådde längre..

     Å nu ska vi åka hem! En är trött å den andra prickig..

Kommentarer
Postat av: Nina

jaa fast man vore bytt kläder till hennes gicci så ingen tror att hon går i fattipaltor..

2008-04-28 @ 10:54:53
URL: http://ninokalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0