Hemma

Idag är jag hemma med hostig unge. Fast nu hostar han inte så mycket.. Såklart.. Men han hostade när han vaknade å så hostar han när han är ute.. Jaja, nog om hostande unge, ine helt intressant.

Vad tusan ska man ha för kläder på sig idag?! Om man ska till lekparken måste man ju ha nå typ av täckisar.. Alltså jag. Hittade ett par ganska tunna som jag nog ska kunna ha utan att svettas ihjäl.. Hoppas jag iaf. Enligt min laptop så är det +6 grader ute.. Solen skiner väl lite.. Eller gör den?! Ser inte så noga just nu. Jag å Elias tänkte ta en tripp till järnvägsparken idag, undra hur blött det är där nu? Elias härjar omkring här nu. Han behöver nog komma ut å rastas lite. Medans jag skulle behöva vila. Är lite sjuk, ont i halsen å öronen känns som om dom ska spricka inifrån.. Huvudet värker å känner mig nästan lite småfebrig. Men ungen måste ju få komma ut ändå. Hoppas jag hinner bli lite frisk till helgen när jag ska vara ensam med honom igen när Jonne ska jobba natt.. Äh, det finns väl piller man kan ta.

Hoja.. Är det inte natt snart så jag får sova?! Så fort jag vaknar på morgonen så längtar jag till kvällen då jag ska sova igen. Jag hade nog kunnat sova dygnet runt just nu, är så jäkla trött! Känner mig som ett vandrande lik..

Kommentarer
Postat av: Nina

mm vi är åxå lite hostiga..säkert dum sebbe som smittat.Vilken smart laptop du har.har den gått nån skola?

2008-04-29 @ 10:45:20
Postat av: Katja

Crocsen finna i olika prisklasser. men de allra billigaste, samt de på lindex känns jätte hårda. Tänkte att han kunde ju få dem i present... Någon speciell färg du vill ha?! Eller något du absolut inte vill ha?! Ellen har oxå 15 cm. fötter, så jag mäter på henne, och lägger till lite för hans lite bredare fossingar.

2008-04-29 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0