Hade en bra dag..

Men sen blev det mindre bra efter att jag pratade i telefon.. Känner mig som världens hemskaste människa nu, men vem vet, det kanske är sant?! Jag är väl ganska dum i huvudet som gör som jag gör. Men det är MITT misstag då, ingen annans! Det kanske blir bättre sen, vem vet. Men just nu orkar jag inte med såna samtal. Har bara lust att gömma mig för allt och alla just nu. Bara försvinna i ett svart hål. Bort, långt bort. Där ingen kan prata med mig.
Jag behöver inte höra att jag är dum, det vet jag redan. Tänk om jag behöver nån som hjälper mig istället? Men det verkar inte bli så.

Skit i det nu, orkar inte just nu.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ingen annan kan bestämma vad man ska göra och känna..vem det än var så var det nog en dum en.

2008-04-14 @ 18:20:40
Postat av: Kicki

Mig får du alltid prata med om vad som helst ! :)

2008-04-14 @ 20:24:38
Postat av: Sofie

säg bara till så hjälper jag dig med allt jag kan! nu och alltid.
kramar

2008-04-14 @ 20:41:16
Postat av: jonne

du kan ju alltid prata med mig...

2008-04-14 @ 22:05:42
Postat av: peka

Hoja! dumma!
Ja, inte du alltså..

2008-04-14 @ 22:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0