Färdig för idag

Färdig av jobb.. Helt slut i kroppen å hjärnan. Ungarna var jobbiga.. Hoja. Var ute i typ 5½ timme.. Känner mig frusen ända in i själen just nu. Vill att det ska bli kväll så man kan sova!!

Imorgon blir det jobb igen, inte lika lång dag, en hel halvtimme kortare dag! Idag jobbade jag 8-16:30 imorgon blir det 8:30-16:30. Vill hellre börja tidigt å sluta tidigt, fast det är ju jobbigt att börja tidigt.. Men ändå.

Snart ska massa ungar dopa sig, dom ska bli kristna å be till gud varje kväll, sånt gör man när man är döpt, se bara på mig!! Fast jag är ju inte konfirmerad så jag behöver bara be varannan kväll minsann!

Elias vill du sova nu?
Hmmm, nääää!! Svarar han bara.. Jaja, du får väl vara uppe en stund till då!


Kommentarer
Postat av: Sofie

tufft! då ses vi ju imorgon när jag hämtar min unge!

2008-04-02 @ 21:07:12
URL: http://plutt.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0