Ensam

Jonne är ute på ventyr på lompis nånstans, Elias snarkar i sin säng och jag sitter här och halvglor lite på tv:n och försöker komma på nån bra musik som man kan.. Lyssna på. Livet blir så mycket bättre med musik, så härligt att ligga i soffan och bara lyssna på bra musik å ha det bra. Det borde man göra oftare minsann, helst varje dag, går inte det så varannan iaf.

Lyssnar på en av mina favoritlåtar just nu. Lifehouse - Sky is falling

I'm alive but tell me am I free?
I got eyes but tell me can I see?
The sky is falling and no one knows
Well, it shouldn't be hard to believe
shouldn't be this difficult to breathe
The sky is falling and no one knows



Kan lyssna på den hur mycket som helst. Har en till favorit, kanske inte lika bra som denna då.. Men nästan iaf.

http://www.youtube.com/watch?v=KmtzQCSh6xk&feature=related

Blir glad av den iaf, han ser så.. Rolig ut eller nåt. Blir glad av underliga saker nuförtiden. Ken Lee brukar jag tänka på när jag känner mig lite surig, då blir jag på liiite bättre humör iaf. Tur att man har nåt som får en att vilja kliva upp ur sängen på morgonen! Ken Lee... Ja, hoja.

Kan det inte vara nåt bra på tv när en gammal tant som jag sitter ensam hemma en fredagskväll? Okej, är ju inte helt ensam då, men ungen sover ju bara, hur roligt sällskap är han då?! Ska snart sällskapa med Futurama i sängen. Eller "mammas silm" som Elias säger.. Nä, jag stavade inte film fel, Elias säger så.. Måste träna upp honom så att han snackar rent! Herregud, han ska ju snart börja skolan! Han måste ju kunna skrika fula ord till sin lärare på ren svenska! Hoooooja.. Varför hoja vet jag inte, bara sådär allmänt uttråkat hoja. Hoja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0