En bra dag!

Har jobbat 9-17 på ett dagis idag. Eller förskola kanske det heter nuförtiden.. Var lite jobbigt att lixom tänka att jag måste jobba.. Men när jag om dit å träffade alla barnen så blev jag så glad, dom var så söta å snälla! Tror det var två ungar som var över tre år gamla.. Resten var småa. Gillar dom där småa barnen, sån himla skillnad mot att jobba på fritids måste jag säga! Fröknarna var bra, barnen var snälla å det var inte så himla jobbigt som jag trodde att det skulle vara. En bra fredag helt enkelt. Det var lite svettigt när jag ensam skulle byta blöja på alla barnen och samtidigt hålla koll på resten.. Andra fröken var i köket å gjorde rent allt. Men det gick ju bra det oxå.

Nu ska jag iaf sova. Titta på Futurama. Ett avsnitt har säkert räckt 4 kvällar eller nåt.. Eller iaf 3. Jag somnar för fort nuförtiden. Alla ungar gör mig trött. Fast jag blir trött av att bara sitta hemma oxå för den delen.

Idag är jag glad, solen har kikat fram och jag är bara... Mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0